Den Dag Jeg Blev En Stinestreg

I går dumpede denne hilsen fra Stine fra Stinestregen ind på min mail, som tak for hjælpen:

Photobucket

Den forestiller mig i min mormors gamle kjole, som i kan se her. Synes jeg ser ret fin ud som tegning, og takker, nejer og bukker for Stine og hendes fantastiske tegneskills. Smut endelig forbi hendes finde blog som rummer masser af fine og sjove tegninger.

Just recieved this drawing of me, made by stinestregen. She’s fantastic at drawing, and I love visiting her blog. In an earlier post I helped her in the seach for an appartment, and the drawing is her way to say thanks. I want to share her work with you, and definitely think you should visit her blog. btw she drew me wearing my grannys old dress from this post.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

One response to “Den Dag Jeg Blev En Stinestreg”

  1. Camilla says :

    Haha hvor er den bare fin! :-D