New In // Pastel Pants

Me And Disko.comMe And Disko.comMe And Disko.comI hope spring is awaiting just around the corner, because when hotter winds come, I’ll be running around in these beauties for sure. The pants are from Vero Moda and called Ebby Loose Pant – I think it’s made in two other colours as well. Pastels are hot this (coming) spring, and I love the vibrant colours and pattern on these. I’ve styled them high-waisted, but you can also pull them down and get a more baggy, casual look. Either way I’m sure they will look great for a day in the sun and a night out this summer. I also got another pair of printed pants – these are more like suit-pants, and the print is gorgeous. You can see the picture on our facebook-page right HERE.

Ps: I haven’t shown them to my bf yet, but pretty sure he’s going to hate them! Whatevs’! I think they rock.

//

Nu må sommeren (eller foråret i det mindste) gerne snart komme, for ligeså snart det bliver lidt varmere temperaturer, skal jeg lufte mine nye bukser fra VM. Bukserne hedder Ebby Loose Pant og har lige ramt butikkerne i denne og to andre farver. Pasteller får comeback dette forår, og jeg elsker simpelthen farverne og mønsteret på disse. Mååms! Farverne tiltrækker sikkert lidt opmærksomhed, så skal nok lige tage mig sammen til at hoppe i dem – men mon ikke det bliver lidt nemmere når solen kommer tilbage? Jeg købte mig også et par andre bukser i dag med et super fint print. Du kan få et sneak-peak af dem på vores facebookside lige HER.

Ps. Min kæreste har ikke se bukserne endnu, men er 99% sikker på han synes de er grimme eller ligner natbukser, haha!

Tags: , , , ,

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

2 responses to “New In // Pastel Pants”

  1. AM says :

    Uh, de er rigtig fine. Men ja, de er helt klart et par i den kategori, som en fyr vil synes er natbukser ;)