Blog Anniversary

Me And Disko.com

Hurray! Today it’s been exact 2 years since I uploaded my very first blog-post! Lots have happened in those two years, personally and blog-wise. I’m so happy I chose to move my old blogger.com to my own domain, instead of stopping blogging at all. Me And Disko is my online scrapbook, and I’m very happy with the way it turned out – I definitely feel much more happier blogging now, than 3 months ago.

It funny to read some of my old posts – I’ve changed/grown a lot, and I can really see that, when browsing through the posts. I’m resting in myself in a way I didn’t, two years ago. I’ve found out there’s no need to blow small thing up, as there are thing much more important than wearing the cool clothes and being at the right places. For example family and friends. And Disko. And love.

//

DANSK!! Hurra – I dag er det præcist 2 år siden jeg uploadede min allerførste blogpost. Det er sket en masse på 2 år, gode og dårlige og de har alle været med til at forme mig til dem person jeg er i dag. Det er sjovt at se hvor meget man egentligt har ændret sig, ved at kigge gamle indlæg igennem. Måske det ikke lige er til at se for jer, men det er meget tydeligt for mig. Mine værdier ligger i dag et helt andet sted end dengang. Jeg hviler i mig selv meget mere end da jeg startede med at blogge, og i dag er der meget mere i livet end tøj og namedropping. Øverst på listen er fx min familie, mine venner, Disko og ham den søde. Det synes jeg også kommer meget godt til udtryk i bloggen som den er i dag.

Jeg har en fødselsdags-give-away i ærmet, så husk at holde øje med bloggen de næste dage :)

Tags: , , , , ,

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!