From Me With Love

Photobucket
Glædelig jul allesammen!!! Håber I får den bedste aften sammen med folk i har kære. Jeg glæder mig til at være sammen med min familie, og vidne starten på en ny juleaftens-tradition, nu når det er min søster og svoger der står for julen i år.
Er der nogle af jer der har være nede og mærke på pakker?? Jeg har ikke, men tror allerede jeg har gættet 2 af mine gaver. Må dog vente til i aften med at se om det er rigtigt. Faktisk er det ikke gaverne jeg glæder mig mest til, men maden og hyggetid med specielt min far og bror som jeg ikke ser så tit. 
Hav en skøn aften 
Ps. Er det ikke bare det mest tacky’e julekort I har set længe? hahaha, love it!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!