Merry Xmas kiddoes

Photobucket 
Kan du gætte hvem jeg er?

For første gang ever (at jeg kan huske) skal jeg ikke holde jul i min fødeby. Tror det bliver lidt mærkeligt, men også rart at man ikke skal tænke på at rejse frem og tilbage fra Jylland – verdens længste tur! Min søster har inviteret os til jul på Frederiksberg, så jeg kan trille hjem på cykel når juleanden (og gaverne) er fortæret! Det jeg kommer til at savne mest er nok lige at smutte forbi min mors gravsted og ønske glædelig jul. Det er specielt i højtider og på mærkedage jeg virkelig kan mærke jeg savner hende.
Hvad synes I forresten om min søsters og mit matchende tøj? Lige som nu, var prikker og kraver på højeste mode dengang. Min bror har gamacher på – det har jeg også set nogle fyre i! Jeps, bare kald mig early adopter/trendsetter/fuldafløgn! <3

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!