FUNDET!

Photobucket

Måske I kan huske jeg skrev jeg havde fået en Maria Black ring af min søde kæreste – og så mistet den efter 40 minutter? Hvis ikke kan I læse det hele her. Pyh det var dumt, og var næsten ved at købe en ny her den anden dag. Lod heldigvis være da min konto er i bund, og godt for det. For hvad lå der på nederste hylde i skabet i dag, da jeg var ved at pakke min kuffert? En fin lille monocle ring! Er sikker på jeg har nisser eller noget, for kigger jo i det skab minimum 20 gange om dagen. Hmm… Men anyways: TAK til nisserne fordi I kom tilbage med min ring. (Hvis det også er jer der har alle min hårnåle, strømpe-enere og elastikker, så savner jeg altså også dem!)

Og nåh ja, smutter lige til Spanien 10 dage i morgen med mit dejlige studie. Jeg lader Mac’en blive hjemme, men finder jeg lidt trådløst, smider jeg sikkert en hilsen over mobilen. I kan også følge med i hvad jeg laver på det der twitter. Adios people, og ha’ det rart så længe!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!