HM x Versace – Stampa Dress

 Jeg startede ud med at synes alt det der HM x Versace tøj SLET IKKE var min stil… Men efter at have tøffet rundt om kollektionen 4 timer her til aften (jeg serverede til et HM x Versace x Eurowoman event) blev jeg faktisk lidt hooked på nogle af tingene. Bl.a. denne faboules Stampa dress:

PhotobucketPhotobucket

Den er meget japansk-futuristisk, og sad som støbt til mig (ja, jeg prøvede den vist lige da jeg fik fri!).. Eneste minus er at den koster 999,- og jeg skal til Spanien i overmorgen! Loort!!
Ved også godt det ikke er sådan en kjole jeg kommer til at slide op, men ih hvor var den pæn på – meget pænere end her på billedet. Hader at jeg er så fornuftig! Er der nogle af jer der skal shoppe i morgen når kollektionen bliver frigivet kl 10.00??

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!