Kvinder kan også bygge huse!

For noget tid siden gave jeg et lille sneakpeek på hvad vi arbejdede med i skolen pt. I går blev projektet så afsluttet, og min box stod færdig. Opgaven lød at byge en box med udgangspunkt i “det personlig rum, i det offetlige rum”.. Selv føler jeg mig bedst tilpas når jeg er hjemme – det er min safezone, og der jeg slapper af. Jeg valgte derfor at min box skulle designes som et hus – og nedenfor kan i se resultatet.
Photobucket
Som den stod færdig
Photobucket
Think (neon) pink!
Photobucket
Detaljer
Photobucket
Dukkehus med carport
Photobucket
Nogle af de andres boxe
Photobucket
Det hele blev fejret med Dinner and Speeches …. og lidt for meget rødvin!
Photobucket
Buster, vores værkstedshund
Photobucket
Modellen i pap og den endelige prototype i krydsfiner

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!