Min første kamp!

Var i Parken i går og se fodbold – de hvide mod de turkise. Det var min første live-kamp ever, og måske også den eneste hvor jeg har set alle 90+ minutter? Jeg havde fået fingrene i nogle fribilletter, og havde derfor inviteret D som er stort fck-fan med ind og se kampen – i 20 minusgrader… Seriøst – hvorfor er der ikke terrassevarmere på et stadion? Er sikker på der ville komme mange flere tilskuere! Nå men anyways, D var ikke synderligt glad da vi forlod stadion, og jeg kunne ikke mærke mine tæer… Synes dog alligevel det var en ret sjov oplevelse, jeg godt kunne gøre igen. Hvis ikke for spillets skyld, så for at se på alle de mennesker der kunne balanceren med 6 fadøl og favnen fulde af franske hotdogs og popcorn. Imponerende! 

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!