100 gr. blandet selvmedlidenhed

Photobucket

Min fredag hedder sofahygge og bland-selv slik. Ke-de-ligt tænker I nok, men efter køen i Føtex at dømme, er jeg vist ikke den eneste der har brug for en slapper.. Bare lidt trist det hovedsageligt var små børn og deres forældre man skulle skubbe væk for at komme til. Men hvad skal man med alkohol og fester når man kan kan på 100 gr. slik for 6.95,-?? … (fååårk, who am I kidding, jeg lyder som en gammeljomfru!! hjæælp!!)

Kærestemanden er forresten rejst til Palæstina – sendte ham afsted med flyveren i onsdags. Total  l o r t e  dag. Ikke nok med at han skulle afsted i 3 freaking måneder, var det også årsdagen for min mors død. Startede dagen med at tude i lufthavnen og sluttede den af med at tude i sengen. -Men ind i mellem trøsteshoppede jeg med min søster og niece i Fields, og der tudede ingen af os. Brugte dog alt for mange (som i ALLE mine) penge, så nu er det min bankkonto som græder… crap!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

2 responses to “100 gr. blandet selvmedlidenhed”

  1. Anonymous says :

    Vi plejer ellers ikke at være for fine til at græde offentligt :-D Men der må jo være en kant ;)
    Kh din sødeste søster

  2. Mia-Linh says :

    Nej, man var vel på et tidspunkt kendt som “hende der altid tuder i lufthavnen”.. Godt sådan et navn ikke hænger ved..

    ;)