2 fødselsdage og 1 afskedsmiddag

I fredags holdte jeg og min søster kombineret fødselsdag (hos hende), samt surprise afskedsmiddag for min kæreste. Han rejser nemlig 3 måneder til Palæstina på onsdag som et led i hans uddannelse.

Photobucket
Pre-dinner snacks

Photobucket

Lakse-hapser!
Photobucket
Birthday dinner
Photobucket
Min søsters hjemmelavede jordbæris på mandelbund! Hun er en wiz i et køkken!
Photobucket

Jeg har først rigtig fødselsdag sidst på måneden, men det passede lige med at min far skulle herover. Og hvem siger nej til at holde fest og få gaver tidligt? Desuden kunne vi jo ikke lade min kæreste tage afsted uden et ordentligt “på gensyn”. I går var så vi til 18års fødselsdag hos min kusines dreng, og i dag har vi været til brunch hos min moster… Burde ikke spise resten af ugen (men det gør jeg altså anyways!)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!