Når ferien er ovre..

Photobucket
Photobucket
Photobucket

I mandags var kæresten og jeg ude og nyde den sidste dag i (min) ferie. Vi tog i tivoli med turpas, franske hotdogs og hele molevitten! Og selvom det var ret overskyet, regnede det ikke på os, win! Det vildeste jeg har prøvet i tivoli (ever) er snurretoppen som jeg til gengæld er helt vild med – får altid grineflip nemlig! Dog havde jeg lidt ondt at ham den søde som elsker alt det vilde, at jeg så frygten i øjnene og hoppede både med på Monsunen og Det Gyldne Tårn – til min store fortrydelse!! Monsunen var okay, men Det Gyldne Tårn fortrød jeg allerede inden jeg satte mig. Det skal nemlig lige siges at jeg har ret så meget højdeskræk (selv Himmelskibet var en overvindelse), så turde ikke engang åbne mine øjne. Har aldrig skreget så meget i mit liv, og (ja det er ret tøset) begyndte endda at tude da jeg kom ned…Troede virkelig jeg skulle dø! Phew den var slem. Gør det aldrig igen, men synes alligevel det var lidt sejt jeg gjorde det… Men som sagt, ALDRIG igen!!!

Og nåh ja, jeg er forresten startet på en PBA i Living Design på KEA Design & Business i Hellerup (jeg bestod optagelsesprøven, jubiii). Det næste 1½ år skal jeg udfordre min kreative side, nu når jeg har læst marketing/brand building de sidste 2 år :) Jeg kan allerede mærke det bli’r godt..

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!