1.000.000 drømme

Tænk hvis man vandt en million kroner!! Det har man chancen for hvis man spiller med i millionlotteriet.dk – I ved, det er dem der har reklamerne med tøj-aben :) Lige nu kører de en blogger-konkurrence, hvor man skal fortælle hvad man selv ville bruge 1.000.000 kroner på, hvis man var så heldig at vinde… Så jeg tillader mig lige at drømme lidt… drømme drømme:


Photobucket
Jeg ville starte med at gå helt amok og hoppe og skrige af lykke, for der er jo ret så mange penge for en lille pige på SU!
Photobucket
Jeg ville invitere min familie ud og rejse – til et eller andet varmt sted, hvor vi kunne slappe af og spise lækker, lækker mad.
Photobucket
Jeg ville invitere mine 3 bedste veninder med til New York, så vi kunne lege tøserne i Sex and the City.. Helle for at være Carrie!!

Photobucket
Så ville jeg give min søster den bryllupsfest hun aldrig fik, fordi vi alle sammen var for kede af det til at feste dengang..

Photobucket
Jeg vil donere nogle penge til Kræftens Bekæmpelse, så andre forhåbentligt undgår at blive kede af det

Photobucket
Jeg ville tillade mig selv at købe nogle nye møbler og udskifte min garderobe – måske supplere med en lækker taske eller 4!
Photobucket
Jeg ville holde en kæmpe fest for alle mine venner i anledningen af min 25års fødselsdag

Photobucket
Jeg ville tage praktik i udlandet – fordi jeg havde råd!!

Photobucket
Og hvis der så var flere penge tilbage, ville jeg spørge ham den søde om det ikke var på tide vi fik vores helt eget sted at bo…

Hvad ville du bruge 1.000.000 kroner på?? Drøm og deltag i konkurrencen lige her ..

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!