Indflyttermiddag

Photobucket

I går “inviterede” jeg min roomie på indflytningsmiddag. Jeg er efterhånden kommet godt tilrette på mit nye værelse, og Disko har efterhånden også indset at vi bor på Nørrebro nu, og ikke skal tilbage til den gamle lejlighed. Faktisk er alt pakket ud og på plads, og jeg mangler blot at lære mit nye kvarter at kende lidt bedre… men det kommer jo nok med tiden.

Mit nye roomie er også hende som jeg skal rejse rundt i Vietnam med om et par uger, så middagen var selvfølgelig vietnamesisk inspireret: Stegte, gule ris (com chien) med kæmperejser og grøntsager. Bagefter fik vi kigget lidt rute i LonelyPlanets Vietnambog, men ellers tager vi rejsen lidt som den kommer – fra syd til nord. No stress, vi har sommerferie :) Jubiiii

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!