Kald mig bare designteknolog

… For det er hvad jeg blev færdig som i går!! Juhuuu – alt det hårde arbejde belønnede sig med topkarakter (hvor vildt er det lige??!!), og jeg kan holde velfortjent sommerferie (..eller starten på arbejdsløshed? Det afhænger af om jeg bliver optaget på PBA’en.)

Photobucket

Sevom jeg havde aftalt med min søster at de ikke skulle komme og “vente” på mig, stod hun alligevel, sammen med yndlingsniecen, udenfor døren da jeg kom ud. Og min mormor også! Hun havde siddet i toget i 5 timer blot for at komme og fejre mig – er hun ikke sød? Min kæreste havde fået streng besked på at blive hjemme, men heller ikke han hørte efter og dukkede pludselig op :) Ih de er sgu ret søde allesammen, selvom de ikke kan høre efter hvad det bliver sagt.

Photobucket

Vi fejrede det med frozen yoghurt med tre (!!) slags toppings, og middag hos min søster om aftenen! Amenam.. Men geeez hvor var jeg træt til sidst. Det er hårdt det der eksamens-gejl.. Held og lykke til jer som mangler. Nu vil jeg pakke lejligheden i flyttekasser – i morgen flytter jeg til Nørrebro! jubiii…

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

4 responses to “Kald mig bare designteknolog”

  1. Emilie Delance says :

    Ih tillykke! Og flot med topkarakter :D

  2. Mia-Linh says :

    Ih mange tak søde Emilie :)

  3. Chelle says :

    Kom lige forbi din blog – rigtig fin :-)

  4. Mia-Linh says :

    Mange tak Chelle :D