DIY: Pretty Kitty Potty! (skjult kattebakke)

Om snart flytter Disko og jeg ind hos Sujako, den ikke så katteglade veninde. Derfor ville jeg være sød, og ikke invadere badeværelset med stor, klodset kattebakke. – Jeps, den betænksomme lejer, det er mig! Dog havde jeg heller ikke vildt meget lyst til at lade grim kattebakke stå til offentligt skue midt i værelset, så søgte internettet tyndt for muligheder. Fandt denne herIkeaHackers, og så var det bare at gå i gang!

Photobucket
Først skal man bruge et Ikea PS skab. Jeg byttede mig til et for nogle timers babysitning, men ellers mener jeg man kan købe dem i det der Ikea..vist nok..altså..ikk?
Photobucket
Så skal man få sej kæreste/ven/mand på gaden til at skære hul i skabet med en vinkelsliber. (Jeps, det er min egen vinkelsliber! Følte mig meeeget handy-woman-ish da jeg rendte rundt i Silvan efter powertools!). 

Photobucket

Imens kan katten sidde i vinduet og følge med i om alt bliver gjort rigtigt! *heeej Disko!!*



Photobucket

De skarpe kanter dækkes til med 3 lag gaffa, og så er toilet-skjulet ellers klar til inspektion.
(obs! Der gik mindre end 30 sekunder fra Disko tjekkede toilettet ud til det blev afprøvet. Jeg formoder det betyder godkendt!!)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

One response to “DIY: Pretty Kitty Potty! (skjult kattebakke)”

  1. Julie says :

    Vildt at den faktisk accepterede det :)
    Og fedt fundet på – flot resultat!