Når man ikke har noget at sige

.. er det ofte bedst at lade være. Mit liv er p.t. lige så interessant som en nullermand, så føler ikke jeg kan berige nogle med at fortælle hvordan det er. Har ca. en uge til at skrive min hovedopgave færdig, og så skal der lige laves en mundtlig eksamen bagefter… FML! Lige nu er jeg ret lige glad med hvordan det kommer til at gå, vil bare gerne bestå.Men når eksamen kommer, ved jeg jo også at jeg bliver skuffet hvis jeg får en lorte karakter! … argh!!
Nå, men håber I andre hygger jer. Det her var lige en lille update. Bloggen er ikke død (helt), men på læseferie. Jeg har nærmest ikke fået frisk luft i en uge. Min kulør er ved at blive bleggul igen og mine øjne er mere og mere firkantede. Lige om lidt skal jeg på arbejde, så må jeg se om jeg kan huske hvordan der er at snakke med et andet menneske (om ikke skole-relaterede ting)!

Ses på den anden side.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!