Min weekend

Pyh der er efterhånden nogle dage siden jeg har tjekke ind sidst – har haft super travlt så bloggen blev nedprioriteret. Sidder og kæmper med min opgave, som jeg er begyndt at stresse lidt over. Mest fordi alle skulle høre hvordan det gik med den, i weekenden!! Pludselig synes jeg bare jeg var vildt bagud, og slet ikke havde tid til at sidde i Jylland og feste! Men det må jeg jo bare råde bod for i denne uge.
Weekenden stod på konfirmation både lørdag og søndag. Fik kørt en hel del rundt i Jylland og så til tilbage til København i går aftens! I får lige lidt billed(mad)spam derfra… ja, jeg elsker maden til sådan nogle fester!! Big surprise!
Photobucket
Lørdags forret… mums!!

Photobucket
Lørdag: Desserten er ved at blive gjort klar

Photobucket
Lørdag: hjemmelavet islagkage – Glemte lige et øjeblik jeg ikke kunne tåle mælk. It was all worth it!

Photobucket 
Søndag: Hovedretsbuffet (forretten var så god jeg spiste den inden jeg fik taget et billede. Det var dog også buffet – og jeg tror måske jeg spise alle tigerejerne.) .. ørhm, se lige bort fra al den dressing tak!
Photobucket
Begge fester foregik i telt. Søndagens telt var dog placeret på en tidligere skiløjpe (værtens undskyldning), så vi kæmpede lidt med at holde balancen af og til..

Photobucket 
Jeg fik en gravid ballonhund af Trylle-Michael! … Konfirmanden fik en tryllekunstner i gave, i hvert fald i en times tid..

Som i nok kan se bestod min weekend hovedsageligt af lækker mad! Nu er min mavesæk udvidet så meget at jeg har været sulten hele dagen… Måske det ville hjælpe at spise andet en snack-gulerødder?

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!