Solskin og Svømmehal

Photobucket
Photobucket
Photobucket
Ih der er hårdt at sidde indenfor og skrive opgave når vejret udenfor er skønt!! Har siddet på biblioteket det meste af dagen, men nu tænkte jeg det var på tide med en pause. Min opgave omhandler Frederiksberg Svømmehal – og jeg skal udvikle en ny visuelt identitet dertil.. Meget spændende faktisk, men lige nu har jeg mest lyst til at sidde i solen og drikke mojitos! … det er vel tirsdag! Smutter snart ud og spiser rabarbertærte hos min søster og smukke niece -mååms! … Og senere skal jeg faktisk ud og spise med kæresten, så burde ikke klage. Nu vil jeg på posthuset – har solgt mine Hunter Festival Limited Edt. røjsere på Trendsales for aaaalt for billige penge.. skal du ha noget med?

Ps: Prøvede lige at gå tur med Disko i haven – det er efterhånden et halvt års tid siden han var uden sidst – Ingen stor succes! Han er inde-kat 100% and loves it.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

One response to “Solskin og Svømmehal”

  1. Claus Ladefoged says :

    Tror da også godt den svømmehal kan bruge et face-lift, hvis det ser ud som på billederne :) Og kender fint det med at projekt og solskin ikke passer sammen. Har lavet 0% i ferien.