Jeg sælger ud!!!

Hola – har I haft en god søndag? Jeg var til verdens skønneste polterabend for en veninde i går – studenter-style! Dvs. studenterkørsel, dåsebajere og barndomsvenner – Oh what a mix :)
Dagen i dag har jeg brugt på at sortere nogle af de mange sække jeg har med tøj jeg ikke bruger .. og lyver ikke når jeg siger m a n g e !! Prøvede at finde en loppestand i kbh, men ser ud til alle stadepladser er booket hele sommeren – øv! Derfor blev det til Trendsales, selvom jeg synes det er lidt besværligt at skulle tage billeder, oploade, skrive osv, ved hver eneste annonce.. Phew.. Tag endelig et kig forbi hvis du skal ha’ noget tøj til BILLIGE penge! Jeg er i færd med at rydde ud inden flyttedag om et par måneder, hvor jeg også smutter en måned til Vietnam-nam-nam… juhuuu
PS. Der kommer masser af billige godter på i løbet af de næste par dage – nåede kun én kasse i dag, så klik forbi :)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!