Hej peops! Lige en lille hurtig hilsen fra mig til jer, her inden vi går på weekend. I går var jeg til 2 x optagelsesprøve på PBA’en i Living Design og Communication Design. Har ikke rigtig en fornemmelse om hvordan det gik, men håber det gik godt nok til at komme ind… ellers må jeg finde på et alternativ! Prøverne var begge meget kreative – blandt andet skulle vi lave formeksempler ud af køkkensvampe i den ene! Forstil jer lige 30 nervøse mennesker i et lille lokale med hænderne fulde af køkkensvampe! Der var jo skum allevegne! 
Nå, men der er jo ikke andet for end at vente. I mens skal jeg så lige have skrevet en hovedopgave.. bom bom.. vi starter mandag! (Det sagde jeg vist også sidste uge!!)
Ps. I morgen skal jeg noget ret sjovt, men kan ikke fortælle om det endnu.. Hvis I følger mig på Twitter er I de første der får besked…

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

3 responses to “”

  1. Leuw says :

    Hvor spændende! Jeg var også til optagelsesprøven i PBA COM. Hvad handlede din historie om?

  2. Mia-Linh says :

    hej :) Skal jeg være helt ærlig synes jeg det lidt det var en dårlig opgave, så var ikke helt motiveret (det var også min 2. prioritet, så chancen for at komme ind er vist ret lille, pga de mange ansøgere).. Min historie handlede om en keramiker der havde åben work-shop, og hvordan hun så hjalp andre med at være kreative… Nej, jeg synes ikke det var en winner, hehe.. hvad med dig??

  3. Leuw says :

    Jeg havde branding som første prio. og den opgaveformulering var virkelig bunden. Det var ikke formuleret klart og entydigt.
    Jeg skrev noget om en pige som kom galt afsted på cykel og derfor ville designe reflekser når hun blev stor. – NO not a winner to!

    Men KEA er også min 2.prioritet