Fisk på løbebånd

Photobucket

Ja lige endnu et mad-indlæg, men for tiden er mad-tid dagens højdepunkt! Er nemlig begyndt på min hovedopgave – så nu ved jeg i hvert fald hvad jeg skal lave den næste 1½måned!! Har lidt start vanskeligheder – skal lige i skrive-mode igen, men synes det ligger lidt langt tilbage.. såååk!

Photobucket

Nå, men anyways havde vi møde med Stegtflæsk&Sushi-Logen i aften – da det jo er 1. torsdag i måneden. Det var min tur til at vælge, og valget faldt på Nagoya på Sølvgade. Jeg har spist der et par gange før, men det er ved at være et års tid siden – og må sige de har oppet sig rigtig meget siden. Vi splittede regningen i 5, og kom af med 218 kr. pr mand..- Det er da lige til at klare! Bedste running sushi til dato, 5 ud af 6 for maden… Er nu så mæt at jeg har sushimi ud af ørerne.. What a nice feeling!

 

Nagoya Running Sushi: M M M M M M

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

3 responses to “Fisk på løbebånd”

  1. Lynn says :

    Mmm hvor ser det altså bare lækkert ud. Jeg kunne godt tænke mig et rullebånd med sushi lige nu…mums!

  2. Mia-Linh says :

    Uh ja… sådan et der kører lige forbi der hvor man sidder og skriver opgave.. Se det kalder jeg motivation!! haha

  3. Lynn says :

    Uh yes, jeg stemmer for at CBS indfører running sushi på læsesalen!