Jeg har lavet en pingvin!

Som I måske har læst går jeg jo til keramik for tiden. Meldte mig til et kusus på AOF, så hver tisdag sidder jeg med en masse andre og leger med ler! Det er ret sjovt, men også lidt svært – fuckede i hvert fald glasseringen op på min første ting… Note to self: Tjek om det er den rigtige farve du bruger, så du ikke ender med lortbrun igen!!!
Nå men, det jeg sidder og leger med nu er en pingvin-kande.. Altså først var det en vase… så blev det en kande.. og så blev det til en pingvin! Eller i hvert fald en kande med aftageligt pigvin-hoved! Den er ikke helt færdig endnu, men I kan lige få et sneak-peak..  Når den engang bliver glasseret kan I får lov at se det endelige resultat. Rap rap.. eller hvad sådan en nu siger?
Photobucket

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!