På besøg hos // Julie

Sidste weekend var jeg på besøg hos Julie… Blev så forelsket i hendes hjem, at jeg spurgte om jeg måtte lave en lille bolig feature på hende. Det var hun heldigvis helt klar på.

Lidt om Julie: Julie er 25, bor på Nørrebro i sin egen lejlighed sammen med hendes kæreste. Det er Julie der hovedsageligt har indrette lejligheden (da kæresten først kom senere), men han er heldigvis meget tilfreds med Julies godes stil. Julie er færdiguddannet designteknolog til sommer og ellers studiejobber hun i H&Ms pr-afdeling. Hun er en ørn til at se det smukke i gamle ting, og så er hun omgivet af en del arvestykker. Blandt andet er hun barnebarn af en plakattegner og det har sat sit tydelige præg på lejligheden…
Enough talking – let’s see the pictures.. 


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket


Photobucket
… Hendes mors onkel var designer, og her er nogle af hans originale skitser

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

4 responses to “På besøg hos // Julie”

  1. Cecilie says :

    Wow… helt utrolig fint!

  2. Simone says :

    Virkelig inspirerende stil!:)

  3. Mia-Linh says :

    Ja meget inspirerende og personlig stil :) Hun har styr på det hende Julie :)

  4. Julie says :

    Tak for de pæne ord. Man bliver jo helt glad. Jeg elsker, som I kan se, (mange)ting og farver og kan gøre fund overalt. Det har betydet at jeg mere en gang har krydset diverse verdenshave med porcelæn i håndbagagen.