Bare Minerals / LookFantastic kode

Photobucket
Da jeg var i New York blev jeg præsenteret for make-up mærket Bare Minerals i Sephora. Det er som navnet lidt siger mineral-pudder, og efter hvad jeg har læst mig til efter jeg kom hjem, award-winning og alt muligt! Jeg købte en intropakke som indeholdte 3xpudder, 1 brozer, 1 primer og 3 pensler. Jeg er blevet så glad for det at det er nu en fast del af min make-up rutine… Og ja hvad gør man når man finder noget man er glad for?? Man anbefaler det til andre!
Har også lige klippet noget ud fra nettet… Så kan I se hvad de kloge siger om mærket.
Photobucket
Har du lyst til at prøve det (eller bare mangler noget andet beauty stuff) så er der gratis fragt på lookfantastic til og med d. 13. marts.. Og med koden MASTERLF får ud yderligere 10% rabat på dit køb! very nice very nice.. Jeg købte mig en pudder til og fik halv pris i forhold til priserne i Danmark :) win win. Mærket forhandles ikke så mange steder herhjemme endnu, men ved man kan få det i Illum – primæssigt kan det dog godt betale sig at shoppe online…

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!