Hurra for kærligheden

I lørdags var jeg til bryllup – smuk, smuk dag (hvor jeg selvfølgelig kom til at smide bryllupskage på gulvet!! doh!). I går havde ham den søde fødselsdag og det blev fejre med familie-brunch om formiddagen, og middag hos hans lillebror om aftenen… mmh lammekølle! Alt i alt en skøøøn weekend, selvom jeg i morges ønskede at det var søndag i stedet for mandag! Stresser aaaalt for meget for tiden. Man kan pludselig mærke man snart er færdig med sin uddannelse – det er ligesom der lige er blevet skruet ekstra op for kravene, og jeg prøver ihærdigt at følge med.

Derfor undskyld på forhånd hvis jeg er lidt ustadig på bloggen – er bare i gang med at holde styr på mit liv!

Da jeg spurgte ham den søde om hvad hans yndlings sang var, svarede han “der er mange”… Dog synes han jeg skulle høre denne.. Nu kan I også høre den:)

Ps: Når jeg får fat i billederne fra brylluppet skal i lok få lov at se nogle .. i hvert fald af kagen osv ;)

Pps: Skal I også se Rollatorbanden i aften?? :D

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

One response to “Hurra for kærligheden”

  1. Emilie Delance says :

    Det lyder som nogle dejlige dage :D