Celebrating låååååve

“I love being married. It’s so great to find that one special person you want to annoy for the rest of your life.” – Rita Rudner

Photobucket

I sommers var min søsters kæreste nede på knæ, i et solbeskinnet Portugal. Hun sagde heldigvis ja (måske det havde noget med at hun allerede var ret langt henne i sin graviditet??) og i morgen skal de vies på Københavns Rådhus. Rigtig var det meningen de ville holde stor fest med dans på bordene, men så var det at vi mistede vores mor, og stemningen har ikke helt været til det. Planen er dog at de vil giftes i kirken når tiden er til det, og holde en stor fest hvor alle er inviteret. I morgen er det nemlig kun de allernærmeste der kommer, da de gerne vil holde det stille og roligt (da de netop planlægger at blive “rigtig gift” senere). Jeg synes nu stadig det er en stor og meget betydningsfuld dag! Min søster skal giftes!!!! Hun er så voksen! Glæder mig til at se vielsen – har aldrig været til et rådhusbryllup før – og så selvfølgelig fejre kærligheden mellem min søster og svoger sammen med min familie.


Forresten skal hun giftes i en sort kjole med tyl!! Hvor heldig er hun lige at kunne have sort på til sit bryllup? Det får mig virkelig til at overveje at blive gift på rådhuset (når den tid kommer vel at mærke!)… Senere planlægger hun dog at være traditionen tro som hvid brud.. med masser af tyl selvfølgelig :)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!