Undskyld, jeg var fuld

… derfor ligger jeg nu helt alene på sofaen og har ondt af mig selv. Alle de andre (vi har/havde weekend-gæster) er taget ud for at drikke kaffe, men jeg må hygge mig med left-over saltstænger og et besøg i toiletkummen… Pyh! Jeg er ved at være for gammel til det her.. Eller måske bare for ung til at kunne styre det der “fri bar”-koncept?
Photobucket
Mig i isbjørnedragt!
Nå men altid godt med internet når der ikke er noget i fjensynet! Har lige set “De Udvalgte” som er en dokumentar om den Kongelige balletskole. – Super spændende hvis man er til sådan noget.. Ellers er der sikkert også noget andet på det der DR NU som I kunne finde interessant. Smutter igen. Mine hænder ryster, og jeg er ved at løbe tør for energi. Orker ikke at rejse mig efter min mobil, så prøver at telepatere til min kæreste at han skal tage “udendørsmad” med hjem.. Har hørt det er det helt nye inden for junk.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!