Warning: People kissing!!

For noget tid siden fik jeg en mail fra et bureau, hvori der stod at de søgte kyssende folk til en flashmob i København. Da jeg selv er ret stor fan af flashmobs, spurgte jeg selvfølgelig ham jeg kysser på, men det var sleeeet ikke noget for ham. Eller d.v.s jeg spurgte “vil du være med i en flashmob med mig??” og han svarede “nej, find en anden”.. Det svar trak han dog tilbage da jeg fortalte hvad det gik ud på.. Hmm, lidt sippet synes jeg! ;) Det endte dog med at jeg måtte se min første flashmob experience gå forbi mig, men i dag kom filmen så ud på nettet!

…Må indrømme jeg er lidt glad for jeg ikke gjorde det. De filmer jo nærmest direkte op i ansigtet på folk – ew! Men altså, har I brug for nogle til at stå helt stille, falde, eller danse på underlige steder – I’m your guy girl!

dansende flashmob

Freeze flashmob

Og så er der den helt ekstreme – Nogle der valgte et flashmob BRYLLUP!! – I et storcenter!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

One response to “Warning: People kissing!!”

  1. Sara says :

    Hvor er de sjove! Har aldrig hørt om flashmobs før, men det er sgu ret morsomt :D