Oh pretty boy of mine, won’t you be my valentine?

Photobucket
 
Er I alle gået i total love-mode i dag?? Eller er i ligesom mig, der bare ser denne dag som en heeelt almindelig mandag? Valentine er ikke noget jeg har fejret nogensinde (ej, okay – husker en hjerteformet lagkage mange år tilbage), og kommer sikkert heller ikke til det (suuuk). Det er efterhånden blevet en trend at hade valentine for en kommericelt, amerikansk vi-tager-dine-penge-dag. Og det er vel også rigtigt nok. Er da sikker på bl.a. blomsterhandlerne har en fantastisk omsætning i dag… Men hader bare tvungen romantik!
..At jeg så ikke ville blive glad hvis der dumpede et lille kort ind af brevspækken med et håndtegnet hjerte, er jo også løgn. Selvfølgelig ville jeg blive glad.. Faktisk henrykt! Det er nemlig alt alt for sjældent jeg bliver romantiseret.. Drenge: Det er okay at være romantiske – det gør jer ikke mindre mænd! .. Og hvis I ikke gør noget i dag – valentine’s day – betyder det ikke, at I kan slippe resten af året! – Kærlighed er hårdt arbejde.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!