Invitation: OPEN HEART event

Photobucket

Det er overstående event “Open Heart” der fylder i hovedet disse dage. Vi har haft travlt med at færdiggøre alt kampagnematerialet, og i dag skulle det gerne ryge i trykken!! Resten af ugen skal gå med at kliste København ind i posters, for vi skulle gerne have en masse besøgende. Derfor vil jeg også lige invitere alle jer derude til at kigge forbi Carsberg Ny Tap fredag d. 18. februar, til udstilling og modeshow. Det hele er lavet af studerende fra Kea Design/Business i samarbejde med integrations-projektet I Tråd med Verden. På udstillingene vil der bl.a. være showpieces, filmklip og billeder. Kl. 17 vil der være modeshow hvor de designstuderende viser deres tøj- og accessoriekollektion, som er inspireret af bl.a. etniske kvinder. Glæder mig meget til at se resultatet af flere ugers hårdt arbejde.
Forresten er det HELT gratis, så der er ingen undskyldning for ikke at møde op og åbne hjertet for nye indtryk;) Du kan også se mere på facebook her og tilmelde dig eventet her.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

3 responses to “Invitation: OPEN HEART event”

  1. Simone says :

    Lyder spændende! Såfremt jeg har tid, så vil jeg meget gerne komme forbi og kigge:)

    Ved du forresten om I holder loppemarked på kea til foråret? Jeg synes nemlig det var rigtig godt sidst :)

  2. Mia-Linh says :

    Fedt Simone – tror også der dumper en invitation ind i din mailbox en af dagene :)

    Mht Loppemarked har jeg ikke hørt noget, men håber meget der kommer noget.. Har en masse jeg gerne vil sælge ud af :) I'll let you know.

  3. Simone says :

    Hey igen Mia:)

    Fik invitationen igår, så det var jo bare super!:)

    Åårh håber sådan på et loppemarked på kea, hvor alle I trendy piger sælger ud!:)