CFW: Et lille hello

Ligger lige nu og samler kræfter til aftenens løjer: 2 x show + 1 stk. afterparty på Simons – et sted jeg endnu ikke har haft tid til at besøge, men har hørt så meget om – hmm ;) Det kunne godt gå hen og gå lidt galt når man blander høje hæle og gratis drinks, men i morgen venter endnu en spændende dag. Jeg har nemlig endnu engang takket ja til at hjælpe til Wackerhaus-showet, så mon ikke jeg kan nuppe lidt stemning fra backstage området ligesom sidst? Derudover skal jeg til gensyns-fest med Polhem PR-piger (der jeg var i praktik) og det ser ud til vi ender på et sted i de varme lande…




Photobucket

Hvis jeg får tid i morgen, smider jeg lidt billeder ud fra dagens shows. David Andersens 3D show i Imperial var for nice – total rock og meget MEGET mig! (så David-dreng, bare send it my way please!)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!