Når kusinen ikke må lege med fætteren

Photobucket
Disko er fortvivlet over ikke at må se sin kusine… suuuk!
I dag kom dette foto (uden kat) med tilhørende invitation til barnedåb ind af døren. Jeps, min smukke niece skal have et navn, og med mindre hendes forældre tager røven på os i kirken, ved vi allerede hvad hun skal hedde. Kunne dog ellers være en meget sjov joke fra farens side lige at ændre et par navne (eller alle) når man nu står deroppe ved dåbefonden. “Hvad skal barnet hedde?” “Gunver… Griselda…Birthe Sne Morgenstjerne!” Tror dog ikke det vil falde i god jord hos min søster, selvom han sikkert bagefter (i skjul bag præsten) ville undskylde med “det var jo bare for sjov!” .

Disko er desværre ikke inviteret med til fest, men var dog meget glad for at gense sin kusine igen (omend det kun var på papir)… Plejer altid at sige “skal hilse fra fætter Disko” når jeg besøger dem, og skal jeg være helt ærlig synes jeg det er ret flabet ikke engang at invitere hendes yndlingsfætter med til fest. Er ret sikker på hendes kusine Nana fra Holstebro kommer nemlig.. tsk tsk.. Var der nogle der sagde drengelus?

Ps: Vil lige for god ordens skyld sige at der ikke er noget i vejen med navne som Gunver, Griselda (!!!), Birthe, Morgenstjerne osv.. Hun ligner bare ikke sådan en (…heldigvis!).

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!