Scoretrick 2.0

Hørt i baren i Indre by

Mig: “En øl tak” 
Giver bartenderen mit dankort
Bartender: “Du er fra ****?” (asiatisk land)
Mig: “ja, halvt. “
Bartenderen stikker mig en øl til 20kr-  (halv pris.) 

(En time senere)

Mig: “2 øl”
Bartende “Det bli’r 80 kroner”
øøøøv – ingen billige øl mere når man står og snakker med en anden fyr! Giver ham mit dankort.
Bartender: “Undskyld hedder du ikke M(…)”
Mig “øh -jo! Hvor ved du det fra?
Bartender “Kan du ikke huske det?”
Mig “næææh. Ej kender vi hinanden??” (jeg har aldrig set ham før)
Bartender: “jo..kan du ikke huske dengang oppe på Nørreport?”
Mig: (lidt panikken) “neeeej.. hvad deroppe på Nørreport?”
Bartender: “Jooo… Kan du ikke huske vi kyssede oppe på Nørreport!”
Mig: (PAAANIK!) “Hvad? WHAT? Nej!”
Bartender: kigger på mit dankort igen og siger “jo jo, det er jo dig M(..)”
Mig: “Undskyld men hvornår har vi kysset på Nørreport?”
Bartender: “uhh, det er ved at være noget tid siden. Måske 1½ -2 år siden.
Mig: “Jamen jeg har jo slet ikke boet her så lang tid” (selvom jeg nok har lidt)
.. “Og forresten har jeg også en kæreste så det kan slet ikke havde ladet sig gøre.”
Bartender: “Jeg skal nok lade være med at sige noget” (og så går han sin vej).

Med min kæreste i tankerne, går jeg totalt i panik over at der er en fremmed fyr der lige har fortalt mig at vi har snavet på Nørreport – uden at kunne huske et eneste minde om hændelsen!

Jeg gennengår historien med flere piger og enkelte fyre – hvad skal jeg gøre? Skal jeg sige til min kæreste “hey du- jeg har lige fået at vide jeg var dig utro for 2 år side. Det må du undskylde! My bad…I think!”. Skal jeg lyve? Hvem er ham bartenderen egentligt, og hvem ved måske om jeg ikke har jeg en navne-tvilling der ligner mig på en prik, og det er hende han har kysset??… det er set før…ikk?

Heldigvis viser det sig at han har prøvet (med succces) at tage røven på mig. Idioten havde selvfølgelig luret mit dankort af, og fuld lettere beruset som jeg var, hoppede jeg i med begge ben! Han ville dog ikke indrømme det over for mig at han løg, men en kammerat fik det ud af ham.. Hvem tror I lige der var lettet over at finde ud af man ikke lider af pludselige blackouts? Me me me!
Når jeg tænker tilbage på det, er det jo egentligt ret sjovt (specielt hvis man havde været single). Meeen, er nok meget glad for at der stadig findes fyre der score på den gammeldags måde: ved at være helt normale med et glimt i øjet. Mindfucking er bare ikke mig!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

One response to “Scoretrick 2.0”

  1. Balladen says :

    Haha, god joke!