Tv-Buddy

Det gode ved at have en kat er, at selvom kæresten er taget til Jylland hele weekenden, er der stadig én at se tv med fredag aften (når man nu skal være fornuftig og skal op på job lørdag morgen).

Photobucket

Vi har lagt os tilrette på sofaen med det største krus kakao og blandede nødder og rosiner (ja lidt sund kan jeg faktisk godt være). Der er tændt stearinlys, dynen er hevet med ind og der er X-factor på fjernere.. Var der nogle der sagde kattekedelig?? Jeps – det er mig!


(Skal dog lige siges at jeg tager revanche i morgen når der skal holdes afskedsfest for en sød kollega… Åh hvor jeg glæder mig til at drikke vino og være fjollet!!)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

One response to “Tv-Buddy”

  1. Amalie says :

    Haha, hvor ser det hyggeligt ud! :D