Ny hobby

Photobucket
fra mit første keramik-kursus

For måske 2 år siden tog jeg et keramikursus i Aalborg. Lige siden har jeg drømt om at gøre det igen, og nu skal det være! 1. februar skal jeg og min gode ven hr. Ler endelig genforenes i klæbrig leg! (…det lød næsten lidt ulæks!). Denne gang bliver det dog mig helt alene, uden at kende nogle what so ever. Det er lidt som om alle tror keramik kun er for pensionister og spøgelser (kun sjovt hvis man har set Ghost)??. Og måske har de ret… Der var ret mange ældre ladies sidst jeg gik på aftenskole, men det var nu også meget sjovt. Anyways, man dør sikker (forhåbentligt) ikke af at udleve sine kreative drømme alene engang i mellem. Det kan endda være at jeg kan være endnu mere produktiv når der ingen er at snakke med – og så rent faktisk nå at kreere alt det jeg har i tankerne. Jeg glæder mig i hvert fald a lot! 

Er der nogle af jer der skal prøve noget nyt i 2011?

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!