Chalk Markes Café-style

For noget tid siden viste jeg jer mit tavle-projekt. Men jeg fik ikke vist jer mine super smarte kridt-tuscher! (pssst: det er sådan nogle de bl.a. bruger på Baresso-skiltene)
Photobucket
De hedder chalk-markers og fungerer som et alternativ til almindeligt skolekridt. Det smarte er dog at de ikke drysser, og smitter ikke af på tøjet hvis man skulle komme til at snitte tavlen med ærmet. Tuschen tørrer op, og fjernes let med en våd klud. Og det allerbedste er selvfølgelig de mange seje farver de kommer i! Jeg købte en pakke med 4 i Panduro Hobby til ca. 100 kr, og fik endnu en pakke i julegave.
Photobucket

 Tavlen her hænger som en del af min halv-færdige gallery wall (billeder kommer når den engang er helt færdig.) Tror den skal have en ny tegning hver uge = udfordring til kommende gæster. 
 

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

One response to “Chalk Markes Café-style”

  1. Guapizimo says :

    Godt tip med de tusser. Jeg har længe overvejet at have en tavle hængende i køkkenet, men tanken om hvor meget kridt sviner har indtil videre afholdt mig fra det. Nu vil jeg da se om jeg kan overtale manden til det alligevel :)