Seven years

I dag er det (trækker vejret dybt) 7 år siden ham den søde og jeg blev kærester! Pyh tiden går, og jeg husker det som i går at vi rendte rundt med næsten lige langt hår (!!) og flettede fingre på handelsskolen! Mange blogs har her op til nytår lavet “året der gik” i Dagens billeder. Det er sjovt at se udviklingen i ens stil det seneste år, og prøv så bare at tænke 7 år tilbage! Dengang rendte jeg rundt i slidte jeans med vidde for neden, farverige t-shirts i retrostil, havde langt, fladt hår og briller! I dag ville det jo være fashion-disaster, men dengang var det smart! I hvert fald smart nok til at få en kæreste…

Photobucket

Nu har vi hold sammen i 7 år, og man kan vist kun sige at vi er vokset med opgaven, både stilmæssigt og personligt. Da vi startede med at komme sammen var vi jo bare noget små useriøse teenagere, men i mellemtiden er vi blevet (nogenlunde) voksne og har skulle tage stilling til en masse vigtige ting. Heldigvis har vi formået at give hinanden en masse plads i forholdet, så vi har kunne få opfyldt hver vores ønsker for fremtiden, og stadig holde samme. Det har været hårdt til tider, men vi er her stadig. 7 år, still going strong. Glæder mig til at se hvad det næste bringer af eventyr.. 

Ps: Billederne er både nye og gamle. Af hensyn til ham den søde har jeg sløret dem lidt.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

2 responses to “Seven years”

  1. Camilla says :

    Ej et sødt indlæg! Og tillykke med de 7 år :-)

  2. Mia-Linh says :

    Tak Camilla :) Ja, så fik I også set lidt til min “bedre halvdel” ;)