En hurtig hilsen

Ville lige give lyd, og fortælle at Disko-katten lever! Det var en hård omgang, men nu både spiser han og kan gå lige. Tror han hygger sig med at være tilbage i Jylland (hans fødested)- specielt fordi der er en masse hunde her hvor kæresten bor (hele 4 styk for at være præcis), som er ret så spændende at rende i røven på. Han lever livet farligt og nyde at der er gulvvarme… aaah.

Photobucket

Hvad skal I forresten lave i morgen? Vi har valgt at blive på landet og fejre årets sidste dag med kærestens familie og påhæng. Jeg er ikke den store fyrværkeri-nørd, så det passer mig fint at stå inde i varmen og kigger ud af det store vindue, mens de andre går amok. Tror lidt det hænger sammen med en gang for mange år siden hvor en kæmpe raket sprang i luften i vores have, og der gik ild i min fars jakke!! Der skete dog heldigvis ikke noget alvorligt, men det var nok til at den lille pige syntes det der krudt var noget farligt noget! Så jeg holder mig til knaldperler og champagne. 

Nå, nok fra mig. Nu vil jeg lege med min nyindkøbte kamera-app til Android: Vingette – kender i den? 



About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

One response to “En hurtig hilsen”

  1. Silje Vikestad says :

    Rigtig fin blog, og er nu fast læser. Kig forbi min :-) så bliver jeg glad. Og godt nytår :-)

    – Silje / siljevikestads.blogspot.com