Tidlig julegave

Mens jeg var i New York tikkede en dejlig mail fra Simone ind i min inbox. Jeg havde deltaget i en konkurrence på hendes blog, og var en af de heldige vindere  – Yaay! Og her til morgen blev jeg vækket af den søde pakkepost som kom med min præmie. Vil i se hvad det var?
Photobucket

Denne fine usb-medaljon i keramik fra Kähler der hedder My Passion. Faktisk var den allerede skrevet på min ønskeseddel til jul, da jeg ikke har noget usb, og synes dette var en ret fin udgave i forhold til de almindelige. Hvor heldig kan man være?

Photobucket

Serien fra Kähler består af mange forskellige usb-designs, måske er der et til dig også? Tanken bag er også ret sød. Det er en slags moderne medaljoner, hvor man tidligere kun havde ét billede af den man havde kær, men nu kan have hele 2gb! Det er da smart og bestemt en sød tanke…  For at vinde skulle man fortælle hvem man ville have billeder af på sit usb – I kan se min vinderkommentar og læse den søde Simones blog lige her.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!