Take off NYC!!

Photobucket
Så er det i dag, lige om lidt jeg smutter afsted til New York City! Håber vejret er lidt bedre end her – gerne uden nedbør tak! Jeg vil prøve at tjekke ind på bloggen under turen, men da jeg ikke har min egen computer med, er det ikke sikkert det lader sig gøre. Desuden har jeg sikkert alt for travlt med at rende rundt og suge til mig, at det sidste jeg tænker på er blogging.
Disko har allerede lagt sig til rette i kufferten – han er lidt af en rejsekat. Desværre må jeg nok hellere lade ham blive hjemme hos kæresten, så der er plads til mere shopping. Her hjemme er der dømt “ungkarlehybel”, har kæresten udtalt, hvad det så end indebærer!? (Håber blot det betyder øl, pasta, pølser og ketchup, men må vist hellere lige tjekke op på det!)
Når jeg kommer tilbage (om ca. en uge) lover jeg at der kommer nogle lidt mere spændende oplæg. Till then, ha’ det godt, og stay cool(haha fik I den platte joke?) 

EDIT (her til morgen): HVAD!!?? Snestorm i lufthavnen!! ARgh!! Sidevind gå væk, for jeg skal til NYC I DAG, TAK!!!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

4 responses to “Take off NYC!!”

  1. Simone says :

    Hej Mia
    Du får også lige en mail her på bloggen… Du har vundet i min konkurrence, så jeg skal bare lige bruge din adresse. Du må meget gerne lige sende mig en mail:)

  2. Camilla says :

    Eeeeej hvor fedt! God tur!!! :-)

  3. GlimmerGlam says :

    Hvor nice, god tur!! Krydser fingre for de har ryddet sneen!!

    //Ditte

  4. Amalie says :

    AARJ hvor snyd, at du er i NYC :-)

    Rigtig fin blog du har dig, har meldt mig som fast læser! :-)

    Amalie/
    missamalie.blogspot.com