Kære Santa

Så er det snart jul og dermed tid til at lave ønskeseddel – altså kun hvis I har opført jer pænt i år, vel at mærke! Min plan er at jeg i løbet af november og december vil dele nogle af ønskerne på min liste med jer her på bloggen.  -Så kan det være I kan få lidt inspiration til jeres egne lister og gaveindkøb. Enjoy!

Kære Santamand..
Jeg har drømt om dette dette oversmarte fiske-hotel lige siden jeg så det i BoBedre tilbage i August! Synes det er så designlækkert i sig selv, at man ikke engang behøver at købe en fisk for at have det til at stå fremme. Tror dog jeg ville købe en lille plastik guldfisk og putte ned i.. Nu har jeg jo Disko-katten, så en levende fiskepind ville sikkert ikke holde længe.

Og smart som det er, kan det også stables! Vupti så kan man få et fiske-højhus!! me like… Det bedste af det hele er at det kun koster 289 kroner og kan bl.a. købes lige her.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!