Myren Make-Over

Photobucket
Fandt denne gamle Arne Jacobsen klassiker i storskrald for snart et år siden. Faktisk spottede jeg den fra vinduet på 2. sal hos min søster – formen er jo ikke til at gå fejl af! Den var godt slidt og grim i lakken (sikkert derfor der var nogle der ville smide den ud), men mit møbel-hjerte kunne dog ikke klare at den skulle destrueres.  I dag hentede jeg den op fra min søsters kælder. Har endelig fået et spisebord der kræver rigtige stole, så den slidte Myren fik en make-over..
Kæresten er ikke så meget for at jeg maler alle vores møbler, hvilket jeg slet ikke kan se problemet i.. Men for at glæde begge parter (og bare for at prøvet noget nyt) gik jeg en mellemvej. 
Photobucket
Striberne er lavet med gaffatape, og stolen er malet med sort akryl-maling. Det kunne helt sikkert være gjort bedre, men jeg er ikke så perfektionistisk – bare det ser godt ud :)
Photobucket
Photobucket
Jeg kan ikke finde ud af om jeg skal skrive noget inde i felterne, lave små tynde streger eller bare lade dem være “nøgne”.. Hvad synes I??

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

3 responses to “Myren Make-Over”

  1. Julie says :

    Det ser super cool ud. Synes den er helt fin som den er :-)

    -Julie
    99dresses.blogspot.com

  2. Sanne says :

    Synes klart du skal lade den være som den er – det ville næsten være en skam at gøre mere ved den :)

  3. Mia-Linh says :

    Jamen så er det det jeg gør :) Godt med lidt feedback, tak skal i ha' piger :)