Private Jet!

Photobucket

Curtesy to Dawei’s sky

Jeps- så flyver jeg snart afsted til Jylland igen. Må virkelig sige at jeg er glad for at man har mulighed for at hoppe på et fly, i forhold til at sidde 6 timer i et tog fyldt at skrigende lejerskolebørn, sure bedstemødre eller drukkenbolde (det er meget sjældent jeg sidder ved siden af en stille og rolig ikke-lugtende person i toget!!). Det var selvfølgelig heller ikke muligt hvis ikke flybilletterne var lige så billige som togbilletter – og hvis man ikke havde privatchauffør fra lufthavnen – læks! … Når jeg nu tænker over det: For alle de penge jeg har brugt på tog og fly siden jeg flyttede hjemmefra for 6 år siden kunne jeg have købt mig en lækker bil og et kørekort. Det er sgu lidt øv.. nå men whatever! Offentligt transport for the win!! (..bruger jeg udtrykke rigtigt, har aldrig helt fattet det!).

Forresten sidder jeg med mega irriterende praktikopgave over hovedet der skal afleveres fredag så jeg er nok lidt væk de næste par dage (også!!). Ses!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!