Jeg savner dig!

Jeg har overvejet noget tid om jeg skulle poste dette indlæg, da det er ret så personligt, og ikke handler om bolig/mode/whatever. Men nu gør jeg det. Måske det også falder nogle brikker på plads for jer..

I morgen er det præcist 24år siden min kære mor poppede mig ud. Det er samtidig også den første fødselsdag hvor hun ikke kan sige tillykke til mig.

Grunden til at der har været så stille på bloggen det sidste stykke tid, er at min mor stille sov ind sidste fredag, efter 13 måneders sygdom. Jeg og min familie er efterladt med et kæmpe tomrum, og hun vil blive savnet mere end ord kan beskrive. I dag er min mors fødselsdag – hun ville være fyldt 47.

Her har været stille noget tid, men vil lige så stille prøve at vende tilbage. Håber stadig I vil følge med til den tid.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

2 responses to “Jeg savner dig!”

  1. Charlotte says :

    Hvor er det trist at høre – jeg bliver helt ked af det på dine vegne. Jeg kan ikke foregive at vide præcist hvordan du har det, men mistede også min mor da jeg var 25. Det er vel nok en ringe trøst at få at vide at det bliver nemmere hen ad vejen, selvom man stadig bliver ked af det indeni, når man tænker på hende. Også efter flere år. Jeg ønsker det bedste for dig og din familie og selvfølgelig vil vi være her – også selvom det bliver stille indimellem, det skal der altså være plads til. Kh. Charlotte

  2. Sara says :

    Jeg mistede også min mor – for seks måneder siden – og ja, man står tilbage og har et kæmpe tomrum i sig. Det kan ikke beskrives hvor ondt det gør og jeg vil nok aldrig helt forstå, hvorfor hun skulle tages fra os. Jeg håber du havde en god fødselsdag, selvom jeg selv ved hvor hårdt til var at fejre den uden hende (fyldte selv 18 ca. 20 dage efter min mor døde.) Jeg føler med dig og nyder at følge din blog, og håber ligeledes på det bedste for dig og din familie i fremtiden :-)

    Kærlig hilsen Sara fra
    http://www.stj-altogingenting.blogspot.com