Wackerhaus On Stage/Backstage

Som lovet, lidt mere om gårsdagens Wackerhaus-show. -For det fortjener det! Virkelig en FLOT kollektion: elsker farverne, materialerne og specielt formerne! De grafiske linjer blandet med bløde, posede bukser er et perfekt sammensætning – synes jeg i hvert fald. (Note to self: Hunt down blazer + ruskindstop… og måske lige et par kjoler og bukser!). Det er sjældent jeg ser en hel kollektion hvor jeg faktisk godt gad eje det hele.. Well done girl(s)!

Photobucket

Jeg fik dog ikke selv set showet i går, da jeg var busy backstage med at tage tøj af og på “min” model Vanessa Joy. Fik set meget af tøjet close-up, men var alligevel rigtig spændt på at se billederne online i dag, Det ser jo bare bedre ud på en person, end en bøjle.

Photobucket

For lige at give jer en fornemmelse af hvordan det var bagved, for det var faktisk første gang for mig (tænker at et centermodeshow for vero-moda ikke rigtig tæller??), har jeg smidt lidt backstage-pics op herover. Det var vildt spændende at være med til at se hvad der sker i timerne op til det, alle (hos Wackerhaus) har ventet på, og arbejdet så hårdt på at få færdigt. Der var modeller der fik lagt makeup og lavet hår. Der var en sky af hårspray og utallige tomme geletuber (btw that’s how to get the wet-look effect). Tøj kom af, tøj kom på og sko var væk eller for små… Men alle problemer blev løst, og alt forløb perfekt. Det der overraskede mig mest, var faktisk da showet var ovre, og alle klappede. Der gik et sus igennem lokalet, og man kunne mærke alle dem som havde arbejdet så hårdt på kollektionen det sidste halve år, åndede lettet ud. Det var tårer.. dét var smukt!

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!

2 responses to “Wackerhaus On Stage/Backstage”

  1. Kaysens nye klæder says :

    Det lyder ret godt, sådan at være backstage! :)
    Kan virkelig godt li' det tredje outfit!

    kaysens.blogspot.com

  2. Kat says :

    cute blog!

    please check out my blog: katslovefashion.blogspot.com

    Kat :)