FashionWeek: Thursday

Modeugen startede for mig først for alvor i dag. Hele dagen i går var vi på kontoret med en masse møder, men i dag fik vi “lov” til at komme lidt ud. Turen gik til Vision hallen, hvor vi kigge rundt, snakkede med kunder og mulige fremtidige kunder. -Spændende at se hvordan det hele fungerer i PR. Så en masse fine ting, og nogle fik jeg taget lidt billeder af, som I kan se her under.

Photobucket

I aftes tog jeg en veninde med til Bruuns Bazaar. Tøjet var ikke noget jeg kunne blive specielt ophidset over, meget klassisk… lidt kedeligt. Desuden blev vi og en masse andre meget dårligt behandlet af en meget stresset (??) kordinator der vist var 2 sek fra en hjerneblødning. Har aldrig mødt en mand der var så sindsyg over for folk – endda hans eget team var rystet! Så derfor gider jeg ikke spilde mere plads på dem! et lille billede kan de dog få … i ringe kvali vel at mærke! pyh ha, at du ikke skammer dig!

Photobucket

English!! Just a couple of pics from todays visit a VISION during Copenhagen Fashionweek. I also went to the Bruuns Bazaar show this evening, but not impressed at all..

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!