Stilhed… Aahhh!

Først undskyld mit fravær de seneste par dage, men har haft hytten fyld af gæster. – Faktisk så har jeg ikke haft en alene-aften sammen med ham den søde i 2 uger!! Dette skyldes bl.a. vi har haft en boligsøgende ven boende, og samtidig haft besøg af familie og venner over weekenden. Ja, det har været lidt cramped i den lille lejlighed, men bestemt hyggeligt. Men må indrømme, jeg lige nu nyder stilheden af har være helt alene for første gang i maaange dage.

Anyways, ville jeg lige sige hej, og anbefale den lækker boligblog, til dem det er til sådan noget. Jeg har efterhånden fulgt den længe – tjekker ind fra tid til anden – og nu må jeg vist hellere dele den med jer. Så er du til boliginspiration, trends, diy projekter osv, så kig forbi Design*Sponge – måske den fedeste bolig-blog til dato (efter min mening that is).

Photobucket
www.designspongonline.com

English!! I’m enjoying the silence, after more than one week with people sleeping over! Tonight it’s quality time with the bf, after not having any alone-time for many many days..
Well, I’m just checking in, letting you know I’m still alive. I’m surfing blogland to catch up, Sponge*Design among others. – Check it out! Probably the best blog I know when it comes to decor, furniture and DIY home projects.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!