It’s a baby!!

Til november skal jeg være moster for første gang – og så endda til en pige :D Jeg glæder mig! Og bliver helt sikkert verdens sejeste moster.. Beklager det meget uskarpe billede, men det forestiller altså min lille niece, inden i min søsters mave! 3D scanninger er nu ret seje.. Gad vide hvad man kunne se hvis man scannede min mave nu?? En mexi-burger, måske??

Photobucket

English!! Yesterday my sister got a 3D scan of her pregnant belly:) – It’s a girl!!! Wow, I can’t wait for November to come, so I can see my little niece irl.. Until then I’ll have to settle with a low quality picture from the 3D scan. – She’s already a beaut’.

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!