Me: The shoe-designer!

Har I set man kan lege sko-designer på Nelly.com?? Jeg prøvede lige hurtigt, og synes egentligt det er svært ikke at lave en sko, man ikke har set før – og som samtidig er pæn. Det er en konkurrence, og den vindende sko kommer i produktion med ens eget navn på… Pretty nice, hva?? Så skal man bare ha folk til at stemme på sig .. Vote NOW!! .. Så kan I sikre jer nogle slangeskins-wegdes med guld-dimmer (kunne ikke få den til at gå væk igen, så der kom lidt gejl på). I kan trykke på billede, som fører jer direkte til siden – så kan I også designe sko :) (og selvf lige stemme på mig).

Ps: Hvis jeg vinder – laver jeg helt sikkert give-aways med disse her;) hihihi

English!! At Nelly.com it’s possible to try-out your skills as a shoe-designer. I gave it a go, and this is what I came up with, with a gold-thingy (my un-do button didn’t work). You can click on the image and make your own shoes (and vote for mine of course), and maybe you’ll win a gift-cetificate and the title of shoe-designer :)

About Mor til Alma

Kvinde, designer, hustru, kattedame og ikke mindst mor! Blogger på www.almaomega.com om hverdage i Kbh NV - hvordan den er i virkeligheden og hvad vi drømmer om!